top of page
Search

מוצר הדגל החדש של טרינוב - NOVA

טרינוב משיקה את מוצר הדגל החדש - NOVA בתערוכת NAMM

טרינוב אודיו, החלוצה בטכנולוגיות אקוסטיות אקטיביות, מעצבת ומייצרת מעבדי אודיו המשמשים לכיול אולפנים וחדרי מיקס לאודיו מקצועי משיקה מוצר חדש,NOVA , בתערוכת NAMM2023


הדור החדש של מוצרי טרינוב


מעבד הNOVA הוא המוצר הראשון בדור הבא של מוצרי האודיו המקצועיים של TRINNOV ומגיע לשוק לאחר 4 שנים של מחקר ופיתוח בתחומי עיבוד אודיו ותקשורת שונים ובו בזמן מייעל את העבודה במחיר נוח לכל לקוח. עיקר הפיתוח במעבר למעבד ARM חדש, תקשורת דנטה, ארכיטקטורה מודולרית המאפשרת למשתמש לקבוע את כמות אפיקי האופטימיזציה הרצויים והנחוצים לו, ושילוב בקר מוניטורים עוצמתי שעד כה היה נחלתם של מכשירי טרינוב יקרים בהרבה.

נובה שונה מדור המוצרים הקודם בכך שהיא אינה צריך מחשב וליבת האודיו החדשה של טרינוב משתמשת במעבד ARM המספק את הכוח החישובי הנדרש לעיבודי האקוסטיקה של טרינוב ללא צורך במעבד נוסף או מאווררים.

המכשיר החדש שכולם צריכים באולפן

מעבד NOVA החדש צפוי להפוך למכשיר שכולם צריכים באולפן, ומספק 3 תכונות עיקריות:

המאפיין העיקרי של NOVA הוא האופטימייזר הייחודי של טרינוב. חלק זה של הNOVA לא השתנה והוא זהה לטכנולוגיית התיקון והאופטימיזציה האקוסטית הבלעדית של טרינוב שנחשבת לטובה מסוגה ומהוללת בידי טכנאי הסאונד ומפיקי המוזיקה המוכרים ביותר. NOVA יכולה לעבד ולייעל עד 6 ערוצים, כולל ניהול תדר נמוך LFE, תיקוני פאזה, איקיו, עוצמות, מיקום רמקולים וירטואלי ועוד. NOVA הוא לא רק מעבד אקוסטי דיגיטלי, אלא גם בקר מוניטורים עוצמתי ללא הגבלות. החל מבחירת סט רמקולים ועד יצירת כל סוג של downmixes ו-cues חלופיים.



לבסוף, דרך כרטיס הקול הוירטואלי "דנטה", ניתן להשתמש ב-NOVA כממשק אודיו לאינטגרציה ישירה של DAW-to-monitoring.

משלוחי NOVA צפויים להתחיל ביוני 2023.

על טרינוב אודיו

טרינוב אודיו מפתחת פתרונות חדשניים למגוון רחב של יישומי מדיה, בידור ומחקר אודיו. החברה ידועה בשל אופטימייזר הרמקולים\החדרים החדיש שלה כולל טכנולוגיית מיפוי מחדש בלעדית, מחקרים בתחום אודיו תלת מימד, ובשליטה בשדה אקוסטי. היצרנית הצרפתית מחויבת תמיד לייצור מוצרים עמידים וביצועיים עבור לקוחותיה הקפדנים בשוק האודיו המקצועי המתקדם והמסחריבין לקוחותינו בישראל – ג'וני גולדשטיין,

עידן רייכל, מתן דרור, אסף צרויה, אולפני ג'אנגל, Waves Audio, גיל טלמן, אולפני סשן 42, תמיר צור, דולב רם ופן חזות, יעקב למאי, גיל ויין, שי סעדיה, ועוד מפיקים ויוצרים.


7 views0 comments
bottom of page